EA اعلام کرد بازی‌هایش برای خرید در روسیه در دسترس نیستند

EA اعلام کرد بازی‌هایش برای خرید در روسیه در دسترس نیستند

اوایل این هفته، الکترونیک آرتز اعلام کرد که تیم ملی روسیه و باشگاه های فوتبال روسیه را از بازی های فیفا و NHL حذف می کند. اکنون، غول انتشارات اعلام کرده است که تمام فروش محصولات EA در روسیه و بلاروس را متوقف خواهد کرد.

 

در یک اعلامیه رسمی در وب سایت شرکت، EA تایید کرد که تمامی بازی ها و ارزهای مجازی مربوط به آن تا زمانی که محاصره اوکراین متوقف نشود، برای خرید در روسیه و بلاروس در دسترس نخواهد بود. همه خدمات آنلاین مرتبط برای این بازی ها البته در دسترس نیستند.

 

ما تصمیم گرفته‌ایم تا زمانی که این درگیری ادامه دارد، فروش بازی‌ها و محتوای خود از جمله بسته‌های ارز مجازی را در روسیه و بلاروس متوقف کنیم. در نتیجه، بازی‌ها و محتوای ما دیگر برای خرید در ویترین منطقه روسیه در Origin یا برنامه EA، از جمله از طریق فروشگاه‌های داخل بازی، در دسترس نخواهد بود. ما همچنین با شرکای پلتفرم خود کار می کنیم تا عناوین خود را از فروشگاه های آنها حذف کنیم و فروش محتوای جدید درون بازی را در منطقه متوقف کنیم.

 

مایکروسافت نیز اخیراً فروش تمام محصولات خود در روسیه را با توجه به همین اتفاقات منحل کرده است.  GSC Game World توسعه‌دهنده بازی مورد انتظار S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl همچنین توسعه بازی را به دلیل درگیری های مداوم در منطقه کنار گذاشته است .

کلمات کلیدی :

EA

تحریم روسیه

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/d725

خبرنامه بازی ها

گالری